Translate

viernes, 19 de septiembre de 2014

Kuchenne rewolucje czyli Mojo verde

MOJO VERDE 

Kolejnym ( zaraz po mojo rojo ) sosem kanaryjskim jest sos Mojo Verde.



SKŁADNIKI:
 Do przygotowania sosu mojo verde potrzebne nam będą:

1 główka czosnku
pęczek natki kolendry
zielona papryka
łyżka kminu rzymskiego ( ziarna )
szklanka oliwy z oliwek
1/3 octu winnego
sól 


Przygotowanie :

W moździerzu rozgniatamy obrane ząbki czosnku z solą i kminem ( możemy też użyć do tego blendera ). Dodajemy pokrojoną w kawałki paprykę zieloną i listki kolendry. Ucieramy ( lub miksujemy ) na gładką masę, cały czas mieszając dodajemy oliwę a później oliwę, aby wszystkie składniki się połączyły. Podawać na zimno.


Mojo verde tak jak mojo rojo możemy podwać z papas arrugadas.


SMACZNEGO

No hay comentarios:

Publicar un comentario